neljapäev, 14. juuni 2007

desperate housewives...:)

Täna käisin lapsega õhtul tuulutamas nats kella 8 paikku . Jalutasin siin majade vahel ( eramajad enamus) ja äkki kargas ühest aiast välja mingi naine... no tegelt tundus umbes minu vanune..või nats vanem ... öösärgis !?!?!?! Ma tavaliselt pole sedasi ebaviisakas ja ei jõllita jne... aga seekord tuli see kuidagi automaatselt ja lausa jõllitasin seda tegelast ... nägu oli tal kohati mingi kreemiga koos , või ma ei saanudki aru mis see oli ... istus autosse ja sõitis aeda sellega ... ja ausalt esimene asi mis mulle meelde tuli oli ..... desperate housewives .. sest peab ikka väga desperate olema et öösärgis välja minna ... !!!!!!!!

2 kommentaari:

AnnuMannu ütles ...

Aga vòibolla on see hoopis selle suve kuum mood, millest sina teadlik veel pole.....:D

Monica ütles ...

Täitsa võimalik jah et mul midagi moemaailmast kahesilma vahele jäänud on :) Arvan et seda moodi ma kaasa tegema ei hakka...olgu kui kuum tahes :P