teisipäev, 28. august 2007

Juba parem olla ....

Täma käisin linnas esimest korda.... no selline tunne on nagu oleks LINNAST maale tulnud .... eks tegelt see Voghera ongi ju küla , missiis et linna nime kannab ...
Nii imelik on..vaatan inimesi ja tunnen et ei kuulu siia , eestis olles küll ei tundnud inimesi tänaval aga tundsin et kuulun nende hulka .... siin olen nagu mingi võõrkeha .... :)

5 kommentaari:

AnnuMannu ütles ...

Kuule see pealkiri ja tekst kùll kokku ei làhe:D.Aga làheb paremaks, kùll nàed.Tee load àra ja làheb raudselt paremaks!

Anonüümne ütles ...

Kurb kyll, et sulle see siinne elu nii vastukarva on. Peaksid vist tòesti mingi pikema perioodi eestis olema, soovitavalt vahemikus november kuni màrts, siis tuleb kindlasti Itaalia isu jàlle tagasi.;o)

Ruudi ütles ...

Külliga nõus! Mul üks sõbranna oli ka nagu sina ja siis läks tagasi, elas talve Eestis üle.. suveks oli juba kolinal tagasi :) Ja ütles, et ei iial enam!
Mina tulen ka alati liiga vara sealt tagasi, kui veel soe ja suvi on.. Jääb kohe igatsis sisse.

AnnuMannu ütles ...

Tundes Monicat ùsna hàsti, kardan, et sellest Eestisse pikemaks ajaks minemisest pole suurt kasu.Arvan, et see lisaks kòigest òli tulle.Ma arvan, et kuna elu on praegu siin, siis tuleks midagi vàlja mòelda, et seda vòimalikult valutuks teha.Aga muidugi elus on kòik vòimalik ja vòibolla toimiks see isegi sinu puhul!Muidugi soovin, et ùkspàev su unistus tàitub ja saad siit tagasi Eestisse koos oma vàikse perega!Siis on mul vàhemalt Tallinnas òòmaja olemas, kui tulen.....hihihihihihii.Nali!

Monica ütles ...

Jah..sul täitsa õigus Annika , mida kauemaks sinna jääksin seda hullem oleks tagasi tulla , eelmine aasta olin vähem kui see aasta ja palju , palju hullem ... ja huvitav et just üksi lapsega tahaks seal olla, meest ei tahaks sinna :) Ja jälle õigus sul ka selles et siinne elu oleks vaja teha teistsuguseks ..tunnen seda ise ka ... peaks uue mehe otsima:P rooma kolima :P kuna olen lapsega nii kinni kui kinni , nagu sa tead , siis ei saa midagi muuta ilmselt tükk aega veel....