teisipäev, 9. oktoober 2007

Teine eestlane :)


Meie linnas veel üks eestlane !
Kõik sai alguse sellest et viisime lapse arsti juurde ja tema küsis kust ma pärit ja kui kuulis et eestist siis kohe mainis et tema juures käib ka vahel 1 tüdruk kes on eestlane :) Mees mul kohe pärima muidugi ja saime teada lapse vanuse ja nime , selle neiu kirjelduse ka :)
Mõtlesin et kui tal on laps siis peaks ta lastepargis käima ju... seega passisin peale .... ja nägingi :) Aga millegipärast ma rääkima ei läinud..tal oli seal lapsega tegemist ja nii ma võimaluse käest lasksingi ...
Paar päeva hiljem aga nägin teda uuesti ja siis haarasin juba sabast kinni :) Ta oli väga imestunud loomulikult :) 4 aastane poeg Ruben on , ning nüüd on mul kellega rääkida kui lapsega pargis käin :)

2 kommentaari:

Triinuemme ütles ...

Ei no super ju! Eriti veel kuna teil mòlemal vàikesed lapsed, vaat et pea yhevanused.

Monica ütles ...

Jah..väga mõnus , tema oma õpetab nüüd minu omale eesti keelt :D