neljapäev, 20. september 2007

Laps ei maga ....

Ta sündimisest saati väga vähese magamisega olnud aga nüüd on täitsa hull juba asi minuarust ... magama läheb 23-24 paikku ja kell 7 ( kui kell tiriseb ja ajab ta ülesse ,vahel ta ei ärka selle peale ) -9 on üleval ...ja päeval magab ainult max 40 minta ... ma olen ise nii väsind ja kurnatud et jube kohe ..ei jõua mina temaga sammu pidada. Täitsa mõistus otsas mida teha ....
Ta on ka nii elav laps et jube kohe, isegi süles ei istu ilusti(2 minutit ka mitte ) , peab ronima mu peal , siis püsti ja siis istuli ja nii koguaeg ... jube raske on üksinda sellise lapsega ..
Ilmselt lahendus oleks rinnast vabaks ja sõime...aga ei tea kas ta jääks.....praegu küll ilma minuta kuhugi ei lähe...

3 kommentaari:

mnjah ütles ...

Su ridu lugedes tekkis endale ka kohe selline mõte, et laps vajaks mängukaaslasi (s.t. sõime). Siis suudaks ta end ehk teiste lastega mängides välja elada ning oleks ehk ka natuke väsinum õhtuks..

Monica ütles ...

Jah .. seda ma ka arvan ... aga ta nii suur hellik ja minus kinni ...

Ruudi ütles ...

Hm, kas tema on sinus kinni või sina temas?
Mulle on jäänud mulje, oma väikese kogemuse põhjal, et tihti on meil probleeme mitte lastel :)