neljapäev, 6. september 2007

wow...laps ära vahetatud :)


Mul on rõõmus laps :) Mitte et ta seda ennem poleks olnud aga see jube vingumine ja virisemine ja nutmine ajas mu hulluks .... mitu, mitu kuud ( mulle endale tundub et terve aasta ja 6 kuud ) oli selline viriseja ... ja nüüd äkki .... mängib üksi ! mitte kunagi ta seda ei teinud...eks ma ise olin süüdi ka ..mängisin koguaeg temaga ja tegelesin, harjus ära . Nüüd aga olen hakand ignoreerima nats , kui ikka tuleb mu juurde ja vingub jälle ja tirib mind kuhugi ( ta ütleb koo koo - see siis tähendab koos ) siis ma lihtsalt ei anna järgi enam...sest olen väsind juba sellest tema pilli järgi jooksmisest :) ja ta läheb rahulikult ise mängima ! :) varem seda ei olnud..kisa oli lahti kohe...
Loodan et see kestab nats kauem kui kuu või nii..sest mulle meeldib selline laps küll väga:D

Kommentaare ei ole: